In my life

In my life

fredag 8 februari 2013

Ny helg!

Vaknade med världens huvudvärk. Brukar aldrig ha det så jag blir alltid lika nojjig. Usch.

Så nu ligger jag i soffan och ja, jag slappar verkligen idag. Chillar, som Theodor skulle ha sagt.
Har ofta svårt att ligga still o bara vara.. Men dammsugningen är gjord, leksakerna är upplockade och toaletterna är städade.
Jag jobbar i helgen och idag börjar jag 14.30. Lagom till barnen och frun kommer hem... Tycker inte om jobbhelger men tur jag trivs så bra på jobbet!
Theodor ska till sin pappa i helgen, som alla mina jobbhelger. Jag ska köra honom till tåget efter skolan och nej, han åker inte själv till Växjö från Lund. Hans snälla farfar kommer och hämtar honom.

Skönt när man kan slappna av o bara vara.. Att jag inte försöker göra det oftare?
Nyinköpta tulpaner i både kök och vardagsrum, snöandet har avtagit, Mlou på TV4 (faktiskt ett bra program) och äggröran är i magen. Perfekt.

Nu ska jag vila ögonen och hoppas på att huvudvärken lägger sig.
Alvedon och Ipren är bull! Ialf på mig.


Kram och trevlig fredag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar