In my life

In my life

onsdag 13 februari 2013

Gaddning och gegg

Härlig rubrik haha... Ja jag pratade nyss med Ola, en tatuerare i Kalmar som e sjukt duktig! Han har ritat en uggla till mig eller han har ritat två.. Men jag har bara inte kunnat bestämma mig men NU har jag funderat klart och den 20 mars, på daddys födelsedag är det dags att sätta nålen i mig igen. Härligt!
Dem kommer bli as cool! ;-)

Gegget då? Jo, de ringde från förskolan och sa att Ella hade fått ögoninflammation. Japp, så nu var vi där igen med de tre bokstäverna - VAB! Inte idag dock för jag börjar sent så Ida löser av efter skolan vilket är skönt.
Jag e ganska så trött idag. Vet inte varför för jag somnade kl.22 igår. Hade tänkt träna idag och var på väg då jag istället fick hämta lillsnäckis. Nu sover hon och jag bloggar i pausen av alla maskiner tvätt som går i ett.
I morgon är det alla hjärtans dag och jag e ledig, så i morgon ska vi äta mysfrukost på ett ställe vi var på i somras/höstas och efter det ska vi träna. Skulle tränat ihop men nu får vi göra var för sig iom Ella är hemma. Killarna har jag lovat pannkakor i morgon. Det var deras önskan hihi.

Kram!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar