In my life

In my life

torsdag 21 februari 2013

Torsdag och sportlov

Sportlovet håller i sig men idag ville Theodor vara på fritids. Jag kan förstå honom också då de små hostiga sjuklingarna har gnällt hela veckan. Alla kompisar är på fritids så idag blev det så. Ikväll åker han till sin pappa och stannar där i helgen.
Denna helgen hade jag velat vara i Göteborg! Det är barnmässan fr.o.m i morgon till söndag. Jag var där förra året med Ella. Jag minns att jag och Lina stod i Nova Stars monter i nästan en timme haha. Beslutsångest deluxe! ;-)
Åhh älskar sånt där! Nästa år får jag åka igen... Eller kanske den ännu större mässan i Stockholm till hösten :-D

Ska ta och fixa pannkakor till lillprins nu och sedan ska vi ut i solen en promenad med snowracern. Härligt väder idag. Blå himmel och SOL! Det var inte igår :-)

I förrgår kom vår nya fina tavla till hallen. Karolina heter hon som gör dem. Älskar dem! Detta motiv heter Du & Jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar