In my life

In my life

måndag 4 februari 2013

NIKE BLAST 2013

Hemkommen från en hektisk helg i Stockholm där jag arbetat i Globen på Nike Blast som lockat drygt 2000 träningssugna människor. Vi var ett bra gäng som jobbade tillsammans och jag och detta gäng arbetade i Nike shopen där det såldes snygga träningskläder från vårens kollektion. Massa fint men vi fick tyvärr inte hänga undan utan handla det igår av det som fanns kvar. Det var ganska mycket men tyvärr inte min favvo mysdress jag fann.
Det var föreläsningar jag lyssnade på då jag hade en liten stund över (med Laila Bagge och Andreas Lundstedt) och massa vältränade instruktörer att inspireras av.
Idas syster Lovisa var också med och jobbade men inte inom samma område som mig så vi sågs inte så mycket i helgen.



 Time to work! 06.30-19 jobbade i lördagen så man var lagom pigg på
söndagen när klockan ringde kl.05.15 ;-)

 Tidigt en söndags morgon...iskallt men mötte bara
massa glada människor.

 Detta gör jag lätt om nästa år igen! :-D

 Stora salen där shopen låg bredvid, så man hade bra koll på alla roliga
shower och pass.

 Kristin Kaspersen och Jakob Öqvist var konferencier under helgen.

 Jag tog mig ett litet snack med fina Bagge efter hennes föreläsning,
som i sina tur var jätte intressant att höra. Driftig kvinna det där!


En av de hetaste plaggen som såldes på conventet var dressen på dockan,
tightsen och jackan jag har på mig.
Jag shoppade en del nytt till mig och Ida och förutom den bra rabatten vi fick, så fick jag ytterligare rabatt för att jag hade mina snygga tatueringar hehe... Det tackar vi för ;-)



Tack Emma, Maria, Oline & Peder för att jag fick sova hos er! Guldvärt.
Hade gärna stannat en natt till och gått på QX-galan som är på Cirkus ikväll men vi får
kolla på den då den sänds på TV4 på lördag. Missa inte den! Brukar vara bra :-)


Kram och natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar