In my life

In my life

söndag 29 april 2012

Present utdelning

Igår kom äntligen min lilla fru hem från sin jobbresa. Hon kom dock på vår baksida i mörkret så jag blev livrädd när jag bara såg någon nära fönstret innan jag reflekterade att det var hon haha...
Barnen hade somnat och själv satt jag i soffan och njöt av tystnaden efter en hektisk dag.

Jag hade inte räknat med något inhandlat av Ida eftersom jag sa innan hon åkte att hon inte behövde handla något...men upp kom en present ur väskan - en av mina önskeparfymer som jag hade mms:at henne för ett tag sedan. Jag blev så glad! Dessutom påminner den om Escadas ena parfym som numera inte finns att köpa men som jag hade för ett par år sedan...god!
Tack älskade Ida!





Barnen fick idag på morgonen varsin presentbox med Buzz  och varsin fläkt med Blixten och Bärgarn + att det var en klubba i handtaget. En grej till vår resa om exakt en vecka.
Killarna blev jätteglada och fläktarna har gått heta hela morgonen :-)



Ella förstår ju inte så mycket men även hon fick en present av mamma. En cool liten plåtväska med Kitty på. I fanns 4 olika PEZ figurer och godis till dessa. Godiset kommer dock brorsorna att få medan figurerna snyggt kommer få pryda Ellas hylla.
Sedan jag en gång i en inredningstidning såg ett barnrum med massa olika PEZfigurer på en hylla i färgordning, så har jag tyckt dem är så snygga att ha framme. Hade ett gäng men sålde tyvärr på Tradera.



Valborg idag ju..och i kväll blir det till att kolla elden med barnen klockan 19.
Innan dess ska ju Ella in till Lund för att utföra sitt första jobb ;-) och sedan ska vi mysa hela familjen, då Ida slutar tidigt och ska hämta Ville på dagis.


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar