In my life

In my life

onsdag 11 april 2012

Snyggt till kidsen

Undrar egentligen när den där riktiga vårvärmen kommer som dessutom håller i sig mer än en dag innan det går ner till +2 igen och vinterjackan åker fram ytterligare en gång. Så trött på regn och kyla nu och längtan är stor till Cypern. Nu är det mindre än en månad till vi åker...Härligt!

Kollade in lite fina sommarkläder till barn och såg dessa skönheter....


Tycker om turkost på sommaren.
Så fint då man fått lite färg också!

Finaste kalasklänningen!
Ella har en sådan här fast istället för randig är den rutig.
Underbart söt och väldigt flickig!

Fin top att ha till jeans.

Mycket rosa jämt så denna marinblåa hade varit fin
till sommaren, till jeansshorts och vita converse.

Fin till killarna. Tycker även om marint på sommaren.
Marint/vitt och turkost

Hade suttit som en smäck på Theodor

Fina springskor. Lätta att ta på också.
Theodor vill nu hellre ha knytskor men då han inte lärt sig
knyta än så kanske knytskor få bli en morot att lära sig....eller
får det bli kardborrband till honom också helt enkelt!


Jag hoppas att jag nästa år kan åka med Ida till NY då hon fyller 30!
Barnvakt ska fixas åt alla tre...Någon villig? ;-)
NY har varit min dröm sedan flera flera år och jag bara suktar efter allt....Inte minst
alla billiga RL kläder som jag tycker om så mycket.


Har ni shoppat några sommarkläder än?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar