In my life

In my life

tisdag 24 april 2012

Slut för idag

Såg just ett (av flera) flygplan köra över vårt hus...på väg mot Sturup och längtade genast ännu mer till nästnästa måndag, då vårt plan lyfter mot Cypern. Ska bli underbart och idag var jag och Ella i Lund för att fixa hennes pass. I sista minuten men som tur är kommer det väl i slutet på nästa vecka.

Underbart väder även idag, så eftermiddagen bestod av utomhus aktivitet efter hämtningen av killarna. Ville blev ledsen och låg då han klämde sin lilla stortå i ytterdörren (barfota) då det blev tvärdrag :-(
Nageln blev blå direkt intill nagelbandet så jag hoppas inte den blir ännu värre. Stackarn...

Ida skulle ha sitt pass i kväll som alla tisdagar och sen sola, så det blir en sen kväll...te mys får det bli. Skulle baka scones men nä, inte vid den tiden och jag försöker att inte äta bröd så då blir jag mätt av bara tanken. Tjocka scones halv tio på kvällen. Njaee... Te får det bli :-)

Veckan går fort och i morgon är det redan onsdag. Theodors gympadag och på kvällen kommer Madde och Ullis hit och äter middag med oss. Finaste fruarna i Lund (tänker alltid på deras bröllop när jag ser dem...sååå vackra de var). Så i morgon blir det rejält onsdagsmys för på torsdag när Ida går till jobbet ser jag inte henne förrän måndag morgon igen när jag vaknar och hon förhoppningsvis ligger bredvid mig. Usch tänk om det händer något (fy va hemskt...).. Nä, klart det inte gör!! Dumma mig.
Budapest ska hon till, så det blir till att rodda kidsen i helgen. Fint med tre viljor och två trotsisar!
Hoppas de är på bra humör får då e de underbara, mina ongar!



Ella trivs utomhus och tycker det finns mycket spännande att smaka på

Sport tjej? Ja, isf tennis tack!
Men om jag får välja sååå....dans och tennis :-)

En min hon börjat göra - rynka ihop ansiketet och visa tänderna haha



Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar