In my life

In my life

lördag 28 april 2012

Friluftskalas

Lördagen som innebär gympa på morgonen bliev inget av idag. Barnen var inte på så bra humör, Ville var inte så snäll och tillsägelsen gjorde humöret sämre så nej, vi stannade hemma idag. Jag kände att min energi inte fanns där för att ta mig in till Lund o stressa till gympan och med två andra barn som inte vill sitta still i en rolig gympasal. Vi får gympa vidare nästa vecka helt enkelt :-)

Istället myste vi, lekte vi, hade disco och byggde koja. Theodor skulle på kalas kl.11 och kommer nog snart hem. Ville fick lunch i sig och somnade bredvid migi sängen efter...o jag också. Vaknade av Ella som också hade sovit. Det var i alla fall skönt med en liten powernap.

VI ska ju till friluftsområdet Skrylle sen i eftermiddag på Kalles kalas. Det är regnigt ute och jag kom på att inte Theodor har någon regnjacka då han växt ur den...så ja, vi får väl dra på vinterjackan och hoppas på att inte regnet håller i sig hela eftermiddagen. Nu är det uppehåll.


Ella med en spännande motorcykel och jaa Ella, du får gärna bli
intresserad av cross eller något ;-)  Skateboardning? Hade varit kul :-)

Tror dock att denna lilla tös kommer vilja dansa och leka prinsessa...

Titt uuuut!!


Idag gör min vän Lovisa styrketester till Gladiatorerna. Det hade varit sååå kul om hon kom med!
Coolt! Gladiatorerna har jag kollat på sen det visade från USA typ när jag var 17-18 år. Då ville jag alltid vara med där för det såg så kul ut. Tufft men kul. Lovisa skrev innan att hon hade gjort 27 chins!! 27 liksom... Jag klarar 3 haha. Denna kvinnan är stark, hon är snygg, hon är vältränad och väldigt snäll.
Vill ni läsa mer om den personliga tränaren i Sthlm så kan ni kolla in hennes blogg HÄR.

Dags att väcka Pluddie tror jag minsann och kanske få i mig också lite lunch. Sen sådan.

Ha en fortsatt fin lördag!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar