In my life

In my life

fredag 20 april 2012

Fredaaaaag!!

Barnen mår idag bättre, alla tre och killarna har varit i skolan och på förskolan medan Ella och jag har sjungit barnvisor, lekt "nu kommer jag o tar dig" och gosat. Förutom det har Ella plockat ut allt ur skåpen..allt från vispar, slevar till rullar med sopsäckar och disktrasor. Så jag har fått dagens träning också - plock plock från golvet + en promenad i solen till och från killarna hämtning.

I kväll ska Theodor på bowling kalas och under tiden ska Ville få titta på film och äta popcorn som han själv önskade. Får se om jag o frugan orkar hålla oss vakna i kväll. Tycker jag är extremt trött om kvällarna. Ida äter extra vitaminer men de är sååååå äckliga rent ut sagt så jag vill inte ens ta det. Å sån effekt tycker jag inte de har ändå så...värt det? Nä.

Dax för Ellsan att nana och killarna får leka lite innan kalaset börjar. Själv ska jag fortsätta att plocka!



Trevlig fredag gott folk!!
Ella i sötaste linnet från H&M. Vit spets längst ner...



Kram!

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag har precis blivit mamma till en liten kille som ska heta Wille. Men nu börjar jag bli lite osäker på om vi ska stava hans namn med W eller med ett enkel V istället. Tänkte ni någon gång på att stava med W och i så fall vad var det som gjorde att ni bestämde er för V?

    SvaraRadera
  2. Hej! Vi gillade enkelheten i ville att det var ett riktigt namn utan att kunna bli ett smeknamn. Alltid lättare för barnet att stava utan w och h men det är ju ni föräldrar som väljer:-) gillar ni det så kör på det! Många trodde att ville vetter wilmet eller Wilhelm

    SvaraRadera
  3. men så otroligt glad hon ser ut att vara o vilken fin klänning..
    vill oxå ha en liten tös så man kan få sy och köpa klänningar ! ^^

    SvaraRadera