In my life

In my life

tisdag 17 april 2012

Snygg förvaring


Alla som känner mig väl, vet om att jag tycker om att ha ordning och reda i skåp och garderober. Barnens och våra kläder ska ligga snyggt på sin plats och barnen lär efter (vilket jag tycker är bra för hur illa ser det inte ut när kläderna är inslängda och ihopknölade? I mina ögon -BIG NO).
I köksskåpen går jag ofta och fixar ordning, ställer snyggt, fyller på pasta, couscous och ris i sina burkar och ja, jag tycker om att ha snyggt även på insidan helt enkelt! Jag hittade en massa fina plåtlådor/boxar som jag tyckte var lite roliga. Lunchlådor också som en liten väska. Gulligt att ha med på picknicken i skolan/dagis kanske? Tycker DU om att ha ordning och reda?












Dessa plåtisar och många andra hittar du på www.lyxigaplatburkar.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar