In my life

In my life

onsdag 11 april 2012

Inne-lek

På fredag ska jag o Ella på drop-in babysim tillsammans med Alfred och hans pappa Daniel. Jag fick en förfrågan innan idag och det lät ju kul! Ella kan behöva bada lite i bassäng innan resan. Har varit lite dåligt med det med henne...Har inte tiden att åka till badhuset så ofta som när Ville var liten eller ännu mer då Theodor var liten. Då var jag ju med endast honom och bodde 10 promenad från badhuset, så där hängde vi ofta och åkte rutschanor i rör redan han var innan året. Nu är han som en fisk i vattnet. Kanske beror det på det? Att han fick gå på babysim till han var året gammal och sen bada regelbundet i bassäng.

Ella är dock lite hostig idag och trött. Nyss somnade hon för andra ggn idag och då har inte klockan ens hunnit bli 12.00. Hoppas hon inte blir sjuk bara. Har inte tid med fler små sjuklingar nu. Vi har dansat här hemma, lyssnat på Britney Spears och Björn Skifs låt "Krama mej" och hon gungade takten ;-)


Hej, här är Ella, Ella heter jag! Jag bjuder alla på kalaaas
*sjunger Pippis låt*

Gillade att sitta i sin vagn och dingla med benen :-)

Vaaar är Ella?


Titt uuuut!! *väldigt spexig lek tycker tjejs*


Ögon stora o pigga, för att fem minuter senare gå i kors...
Dagens Ella i munkjacka från Ralph L, strumpisar H&M och boot från Zara.
Käckt med lite mangopuré på benet också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar