In my life

In my life

fredag 16 mars 2012

Fredag

Sitter på tåget, på väg hem från Växjö. Har lämnat Theodor till sin pappa och smidigt som det är tog jag ett tåg tillbaka efter 20 minuter. Älskar att jag upptäckt att det går att åka med Jojo kortet till Växjö för billigare peng. Innan har vi letat resa o hittat billigast för 176:- enkel. Med Jojo kortet kostar det 120:- ena vägen och 24:- tillbaka tack vare att jag åker inom övergångstiden. Sjukt bra! Tänk vad vi betalat onödiga pengar. Det kostar att bo som vi gör men vad att göra... Jag som flyttat på mig och T har rätt till bägge sina föräldrar så. Det är bara att åka. Jag vill inte flytta till Växjö igen. Trivs så bra i Skåne och häromdagen sa Theodor att han aldrig vill byta skola för han har så många kompisar. Söte..
Nu bor han hos oss men jag skulle aldrig neka min son till att flytta till sin pappa om han ville det. Så egoistisk får man inte vara. Han ska få bo där han vill. Mamma eller pappa... Bara han mår väl.
Älskar mina barn. Trippitrappotrullis.
Älskade ungar! För att inte tala om min fru. Ida. Älskar dig också trots att du e som ett syskon till barnen ibland haha.

Nu ska jag sätta tänderna..eller händerna, i nya Living tidningen som jag köpte på pressbyrån. Älskar den tidningen. Smak och budget för alla och inte bara soffor för 58 lax. Plus att de har roliga repotage och det är färgglatt! Hela tidningen gör en glad. I alla fall MIG! :-D

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar