In my life

In my life

torsdag 8 mars 2012

God Jul!

Häromdagen köpte vi utemöbler i trä som ska målas om till vitt, jag fick lust att putsa fönster och
ta fram lite mer vårlika färger i hemmet. Skulle köpa smultronfrön och så i krukor, då det är dags för det nu. Ja, vårkänslor helt enkelt...och vad vaknar man till idag då om inte snö!? Man ska aldrig planera för
då blir det bara tvärt om. Vi får helt enkelt vänta lite till.




I natt var ingen rolig natt. Halv tre vaknade Ville och skulle inte somna om. Gnäll som låter som ett fett eko i det tysta gör ju att man blir ännu mer irriterad. Men vi börja undra...mår han inte bra?
Säger ofta att han har ont (fast olika ställen varje gång man frågar förvisso), han äter dåligt och han är oftast gnällig. Han kan vara glad men det är inte ofta man ser den glada killen.
Ska se hur dagen blir o sen funderar jag på att ringa VC i morgon för att kolla upp honom. En rejäl undersökning och blodprover mm för att kolla. Jag menar det behöver inte vara något men det KAN även vara något och då vill jag kolla upp det i tid. Jag tänker bara på en sjukdom som cirkulerar i var och varannan familj nu för tiden - Cancer. Får magont bara av tanken men jag vill kolla upp. ALLT!


Idag är Ville hemma från dagis för dem har planering idag och i morgon, så det blir två heldagar med Ville och Ella. Theodor går i skolan som vanligt till halv två. Det får bli mys i eftermiddag. Mina ungar gillar mys.

Nu ska jag mysa ännu mer med Ville. Pippi Långstrump äger, som Ville skulle sagt om han kunde.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Vi har en liten tjej med många öroninflammationer och det kanske är det ville har? Låter som det då han vaknar om natten. De kan ha det utan feber och bara vara irriterade, ha dålig aptit osv. Prova att trycka på örat (broskbiten bredvid örongångeb) och se om han reagerar. Oavsett. Kolla upp! Kram Stina

    SvaraRadera