In my life

In my life

måndag 26 mars 2012

Motormässan

Bloggen har vilat ett par dagar, för det har inte funnits tid att sitta ner och skriva. Inte ens två rader.. så då fick jag snällt vänta men visst kliar det i fingrarna när man vill skriva!
Idag har jag inga planer och ska bara vara hemma på dagen när killarna är i skolan. Vi ska till lekplatsen i  eftermiddag istället med Villes dagis kompis Skilla och äta mellanmål och leka. Skilla har nyss fått en lillebror också. Man har glömt att de är så små! Myyysigt!

De senaste fem-sex dagarna har Ella börjat gå på ordentligt och hon går nästan vart hon än ska nu när vi är inomhus. Lite osäkrare utomhus men hon övar på att gå med skor inomhus också.  Jätteduktig är hon i alla fall och det har gått så fort från att hon lärde sig krypa tills nu när hon går. Bra balans har hon också. Kanske blivande dansare? *Hoppas*

I lördags var vi i Hyllie (som ligger i Malmö för er som inte vet) på motormässan för vi tänkte att killarna skulle uppskatta det. Det gjorde dem till visso, men det var inte så mycket att ha kan jag inte påstå. Både jag o Ida trodde det skulle vara mer så ja, lite besvikna blev vi men nu har vi vart där i alla fall ;-)

Killarna hittade fina glittriga hjälmar. Schlager hjälmar enligt mitt tycke ;-)


Coola killar på fyrhjulingen

Undar om någon av mina killar kommer att köra motorcykel när de blir stora?
Ska jag tro på någon av dem så tror jag på lilleman. Han är en riktig bil/motor kille.
Men måste ju säga att Theodor ser riktigt snygg ut på den också :-)

Blixten Mc Queen var också där, till alla barns förtjusning...
För ni har väl sett Cars? ;-)


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar