In my life

In my life

måndag 12 mars 2012

Så levde de lyckliga...

I morgon har SVT premiär för en dokumentär i några delar och i ett av de programmen skulle egentligen jag och Ida varit med. Vi var i Malmö på intervju och de tyckte vi var ett jättefint par som spred mycket kärlek, men sen ringde en tjej och sa att vårt vigselår (2009) inte skulle vara med. Hon sa att de på redaktionen tyckte det var jättesynd för de villa ha oss med..men vi får istället kika på programmet i morgon kl.20 på SVT...Ettan.

Alla ligger och sover och själv tänkte jag söka ett jobb eller två. Se om jag somnar eller om jag fixar ;-) Är ganska trött nu men var hur pigg som helst för en timme sedan. Brukar bli megapigg om jag tränat på kvällen och jag var ju iväg på gymmet innan. Körde så jag blev kräkfärdig i 45 minuter och sen ett Body Combat pass efter det. Darriga ben och ny och rätt tråkig release, men jag körde på allt vad jag pallade och sista 20 minuterna var det mer slag och arm kombinationer, så då blev det action i min kropp.

Två kokta ägg i magen och ett stort glas vatten, så ska jag nu sätta mig och söka de där jobben. I morgon hoppas jag på sol igen och Ella ska få leka med en kompis i morgon. Alfred som precis fyllt 1 år.

God natt och kram på er!

1 kommentar:

  1. Ja absolut, jag kan ta med den när vi ses efter påsk! om du inte vill att jag ska skicka den redan nu? kram kram

    SvaraRadera