In my life

In my life

torsdag 22 mars 2012

Sångfåglar

Mina småtroll är gudomliga för det mesta och idag var en sådan dag som Ville var mysig och rolig och då njuter jag till fullo! Han myste med mig, med Ella, kramas med Theodor, ska spexa, sjunga och spela.. Han sa till och med till att jag skulle ta ett kort på honom och när hände det senast? När han var i magen tror jag.



Fina lille Ville

På mage och sen ner i kullerbytta från bordet haha...
Ja, gympa har han på lördagar men vi får nog utveckla det hela :-)

Sjunger "In the club oh oh"....

Kom igen syrran och sjung mé! Det svänger ju.


Ella tyckte det var jättekul när hon kom på att hennes röst lät
högt i mikrofonen. Hon "sjunger" typ jämt o låter toner...
Hon kommer kanske tycka det är kul att sjunga när hon blir större..vem vet?!


Vill du se en stjärnaaa...se på miiiig...


Dags att göda barn! Spagetti och köttfärssås is in da house

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar