In my life

In my life

söndag 11 mars 2012

Fridfull helg

Vilken härlig helg det har varit med fint väder för en gångs skull då vi alla är lediga så det har varit utflykter både igår och idag. Igår var hela familjen i Skrylle och där var ganska så kallt men barnen hade kul och det var det som var huvudsaken ;-)  Jag och Ida frös rätt mycket men när de andra åkte hem så jag gick jag hem med Ella så då fick jag upp värmen. 4,5km var det till Skrylle fick jag dessutom reda på då jag gick. Bra runda..kan man gå dit nån dag, sen löpa i ett av alla spåren de har och sen....gå hem haha. Det lät inte lika lockande kände jag. Inte om man sprungit 5km. Får ta bilen *s* :-P

Ella fick inviga sin nya outfit igår utomhus och det var nästan första gången Ella var ute och kröp runt själv. Hon har bara åkt vagn ute innan och suttit i en gunga några ggr men inte krupit runt och stoppat allt i munnen. När den ena slutat så börjar nästa haha....


 Nöjd tjej väntar på att mammorna ska bli klara att köra
Att rida på vildsvinet var kul tyckte Ella :-)

Mitt guld!


Idag då...
När vi var klara idag på morgonen så körde vi till Malmö, jag o killarna och intog lekplatsen vid Turning Torso. Den är jätterolig och alltid massor av folk. Nu läste jag att de skulle göra om den ännu mer och utöka med äventyrsbana, hängbroar, slingrande träd, stor park där man kan utöva lekar och bollsporter mm
Låter som ett häng till sommaren med kidsen. De hade jättekul och vi stannade till Ville kom och sa:
"Mamma, åka hem nu".. Då var det nog läge för det är sällan han vill åka hem från något :-)

Dagens bilder









NU inväntar jag hem min fru som är och har pass. Jag har fruktansvärt ont i min nacke och som går upp i huvudet och ögat. Behöver verkligen massage. Ida är bra och gör det men jag behöver en duktig massör...en "riktig" liksom, som vet vad hon/han sysslar med och kan alla muskelfästen hit och dit.
Jag är så svullen och det gör så ont..
Träning i morgon? Hmm..får se hur jag har det i kroppen då. VILL ju träna men inte så bra om det värker för en sådan sak. Då blir det ju bara värre och det vill jag inte.


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar