In my life

In my life

fredag 23 mars 2012

Underbara fredag!

Klockan snart 21.30 och ögonen, de bränner. Helst hade jag behövt gå och lägga mig men jag tycker inte om att lägga mig själv. Har så svårt att somna då. Ida är på Kick Off med sina blivande kollegor där hon ska börja i april, så de skulle spela bowling och sen gå ut och äta. Trevlig och det kan hon behöva.
Själv hade jag fredagsmys med mina tre små efter att ha varit ute hela eftermiddagen i den sköna vädret. Alla tre var lika sandiga när vi skulle in, så det blev av med kläderna utanför och direkt ner i badkaret. Ella, hon tycker om att stå och kolla in brorsorna när de badar och leker, och busar de med henne så är det ju så klart ett pluspoäng hos lilla damen :-)

Mellanmålet åt invigde vi på vår uteplats idag i våra nya utemöbler. Det var uppskattat av killarna! Saken blev ju inte sämre när jag köpte en hel cognacsmedwurst. "MEEE KÅÅÅÅV", skrek Ville :-D
Popcorn och Harry Potter 1 blev det som bestämt och strax innan halv åtta kom Ville fram o gnällde o la sitt huvud i mitt knä och ville gå och nana. Han har börjat med det,att säga till och det är jag impad av, ett sådan energiknippe som han är och som aldrig vill gå och lägga sig. Ella somnade strax innan Ville, så Theodor fick lite mysigt och tyst till filmen i 40 min innan den var slut och hans ögon gick igen. Men han bara skulle se klart på filmen. Pluspoäng till T! Själv kan jag inte hålla mig vaken om jag är trött till en film. Det bara går inte hur mycket jag än försöker...jättejobbigt och trist ibland.Men skönt ibland :-)


Lilla buset som tycker gräs är väldigt spännande att ta på

Oups mamma, du såg mig! Smaka sand måste man ju så klart också göra.

Vår lilla lekplats på gården där vi bor. Helt perfekt!


Wrrroooom....Bruden med fart!


Nä, nu går jag minsann och lägger mig i alla fall. Kan ju alltid läsa nya Living som kom i lådan idag.
I morgon ska vi till Hyllie på motormässan och det kommer Ville älska! Mammorna ser fram emot detta och Ida är lycklig över att Måns Zelmerlöv ska vara där och sjunga. Hennes frikort enligt henne själv haha.


God natt!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar