In my life

In my life

onsdag 21 mars 2012

Ny samarbetspartners

Ja, idag fick vi hem ett stort paket som barnen blev väldigt nyfikna på och ville öppna direkt!
Theodor och Ville fick öppna och upp kom helt klart coolaste cykelsitsen för barn.
Bobike mini City för barn från 9 månader upp till 3 år (9-15kg).

Jag har fått äran att vara ambassadör till företaget Bikingbaby och mina barn ska få åka i den coolaste sitsen som jag någonsin sett. Det som gör pricken över i:et är visiret enligt min mening. Känns som barnet kör vespa och hur ballt är inte det :-)

BikingBaby.se är alltså en ny webshop som säljer cykelsitsar som är snyggare, smartare och roligare än de vanliga traditionella som finns på marknaden.
Det finns ett urval av sitsar som passar barn från 9 månader upp till 6 år (9-22kg) och diverse tillbehör finns även att köpa förutom de olika sitsarna.

Cykling är en sund och skön livsstil och BikingBaby har inspirerats i från Holland där dessa cykelsitsar tillverkas och förutom de olika modellerna finns även olika färger att beställa på dem.



Nyfikna kids....

WOW! Sa Theodor och vill också kunna åka i den ;-)

Den ska fixas på min cykel så jag kan ta en tur med alla mina små barn. Ville bak, Ella i nya sitsen och Theodor cyklar ju själv. Perfekt för picknickar nu efter skolan och dagis.

Ni kommer få se den i diverse utflyker och sammanhang, så låt dig inspireras du också!

För visst är den snygg, bobiken!?


Titta gärna på utbudet genom att komma till deras hemsida HÄR och gilla gärna på Facebook genom att trycka HÄR.


I morgon ska jag försöka få dit den på cykeln :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar