In my life

In my life

torsdag 6 december 2012

Snölek för stora och små

Idag hämtade jag barnen efter vilan och innan mellanmålet. Theodor fick ta med kompisen Ville hem, så de gick ut i pulkabacken direkt och var ute över en timme. När de kom hem var det perfekt tajming för då hade jag och de små fixat pannkakor. Snacka om att man börja lära sig hur mycket smet man ska göra beroende på hur många barn som ska äta. Idag körde jag på 12dl mjölk och det blev perfekt.
Fick fin assistans i köket hela tiden av två små älsklingar. En som vispade och en som skulle doppa handen i smeten hela tiden...






 Det var två hungriga killar som kom in efter en timmes lek i pulkabacken.
Själv var jag i samma backe i förmiddags. Själv haha...
Ja, jag skulle öva på att åka snowboard. Lättare sagt än gjort men jag ger mig inte!
Jag ska lära mig. Så enkelt är det :-)


I morgon är det julfest för både mig och Ida, så då ska Lovisa sova över här hos barnen. Älskade "Mona" som barnen tycker sååå mycket om!
Jag ser fram emot morgondagen som kommer bli kul hoppas jag :-)
Efter lunch ska jag och Sanna på jobbet åka till Malmö och åka hem till Anse, en annan kollega. Dör ska vi hänga från till kl.16.30 för att sen gå ner på stan hela jobb-ligan och äta mat för att efter det ta tåget över till Köpenhamn och gå på Tivoli. Fina underbara julmarknaden.
Har ni inte varit där så kan jag rekommendera det. Jättefint!

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar