In my life

In my life

söndag 30 december 2012

Det är minsann underskattat i min värld

Jag har nog haft lika mycket agg mot Ellos som vissa har mot Ge-Kås då de inte varit där på typ 5 år eller ännu längre bak i tiden.... Saker och ting förändras. Så även Ullet! Och dra på trissor...så även ELLOS!
Jag blev faktiskt riktigt impad av vårens nyheter då katalogen än en gång damp ner i lådan häromdagen.
Det fanns mycket fint i heminredningsväg som jag mycket väl skulle kunna tänka mig att ha här hemma. I klädväg har de dock inte förbättrats så mycket (enligt mig) men vissa barnplagg var...okej.
Men nedan ser ni några favoriter som jag verkligen gillade!

Dagens hiss - Ellos







Nu ska jag dra till jobbet...än en dag till kl.22.
Lite segt att vara hemma 22.30 men men.. nu väntas 7 dagar ledighet igen så jag ska inte klaga ;-)


Kram och ha en trevlig söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar