In my life

In my life

torsdag 13 december 2012

Inspiration

Det finns ju hur många inredningstidningar som helst men det finns nog bara en som jag verkligen tycker om riktigt riktigt mycket och som jag kan kolla i om och om igen. Tidningen LIVING.
Det finns alltid så fina grejer, smarta tips, bra knep och prisklasser som passar alla.
Det är inte ett soffbord för 32.000 och sen 12 sidor reklam utan den är bra från början till slut. Enligt mitt tycke. Vad tycker ni? Läser ni Living tidningen?

Idag kom det ett nytt nummer hem i brevlådan och det var så mycket fint i den så jag måste kolla tillsammans med Ida sen i kväll för att se vad vi ska införskaffa oss ;-)

Lite tips som fanns i detta numret var detta nedan...


 Bokstäverna känner jag igen från Panduro. Lite rolig idé.
Kanske snyggt i svartvitt?

 Huset till vänster kommer från Lagerhaus. Så även ugglan tror jag.
Husen har Ella i sitt rum...ett stort och ett litet.

 Såhär hade jag velat ha någonstans till våra skuttiga barn! :-)



Denna plåtlåde-byrån kommer från Granit och den skulle jag vilja ha.
Allt såndant där smått som bara hamnar...all over!


 En annan favorit som jag vill köpa till Ellas rum att ha
klänningarna på. Kanske även en till killarnas rum att ha alla
utklädningskläder på. Hade vart fint att ha dem framme. Faktiskt.


 Dessa pallarna gillar jag skarpt! Vi har två gula men skulle gärna vilja ha fler.
Finns på Åhléns för endast 59:- /st. Som hittat!


En sån där platta har vi också tänkt köpa och måla vit, hänga i hallen på en vägg och
ha lite smått och gott på. Kan nog bli snyggt!


Stör ihjäl mig på att jag inte kommer på vad plattan heter....det är på tungspetsen men...nä.
Vad heter den hörrni? :-)


Nu börjar julkalendern och sedan kommer frun hem och barnen ska läggas, så ha en fin kväll!


Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar