In my life

In my life

torsdag 27 december 2012

Julaftons morgon

Så länge som man förbereder inför julen...så är den över på ett litet kick! Nu är helgdagarna över. Vi är hemma igen och många har börjat jobba. Och folk är som galna....för att det är REA!?

På julaftons morgon vaknade jag ensam med barnen här hemma. Ida var på Öland på fredagskvällen för att hon hade tatueringstid på lördagen, samt att hon skulle lämna klappar till sin mormor. Jag upptäckte att barnen fortfarande var kassa i magen så vår planerade julafton hos min pappa m. fru damp i sjön.
De ville inte ha oss på besök om barnen smittade, vilket jag kan förstå...men tror dock inte de smittade. Våra barn är ofta kassa i magen..året om, så...ja. Lite bitter och besviken över det, så bestämde jag mig för att efter julklappsutdelningen på morgonen, packa in barnen och rulla iväg mot Växjö ändå. Dels för att lämna av Theodor som skulle fira detta årets afton hos sin pappa och dels för att möta upp min älskade fru som tog tåget till Växjö på morgonen för att möta upp oss...och sen åka bilen tillbaka därifrån hon åkte på morgonen. Just det, Kalmar. Det kallar jag kärlek *ler*.

....Fortsättning följer...




 Spännande med dessa klappar som har stirrat på barnen i veckor :-D

 Nöjd kille!

 En till nöjd kille efter paketöppningen :-D

Ellas första jul då hon förstår detta med paketöppning.
Förra julen var hon ju bara ett halvår.
Lite svårt med tejpen men det var roligt med paket! :-D



Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar