In my life

In my life

fredag 7 december 2012

Julfest

Tidig lämning av barnen idag eftersom även lilla Tuzzie skulle in på service idag. Ida var i Lund och sov hos syrran i natt, därav lite extra stressigt på morgonen men det funkade. Barnen lyssnar oftast ganska bra då jag e hemma själv med dem. Jag har mina rutiner och det brukar bli MVG :-)
Tyvärr hann de inte kolla julkalendern som de väntade på men det går ju i kväll också.

Nu hemma igen har jag både hunnit dammsuga, fixa med disken och dammsuga OCH blogga. Inte illa ;-P
Ska snart gå till bussen och åka in till Lund för att möta upp Sanna och ta tåget till Malmö. Först systemet för lite cider får man väl ha idag, tycker jag.
Lite make också, sen är jag klar.
Ha en fin fredag alla bloggvänner! I morgon blir det familjedag. Alla hemma och badhuset väntas :-D






Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar