In my life

In my life

onsdag 5 december 2012

Lyxlirarna

Det snöar ute, det är lille-lördag, jag börjar snart jobba och först nu sätter jag mig ner idag. Har lämnat in bilen på däckbyte (bättre sent än aldrig..närå, vi hade ingen tid innan idag) och kört dem till ett lyxhotell i Staffanstorp där de ska vi la upp sig tills vi ska ut på vägarna i vår och sommar (känns väldigt långt dit).
Sen har jag hunnit med 1,5 timmes promenad i snö och halka *dubbel effekt* ;-) och även ett hemma-pass. Ja, idag var jag träningssugen men såg nu att jag inte hann till gymmet så det fick bli här hemma istället. Kan vara bra det också, som Pippi L hade sagt.

Jag jobbar till 22 i kväll, vilket innebär att jag är hemma tidigast 22.30. Känns sådär kul.. men jag ska försöka bära hem min bräda också, så jag kan gå och vara stolt över den haha.
Barnen och Ida skulle eventuellt göra lite julgodis ikväll. Mysvarning på den. Vi får köra lite till helgen också då jag också är ledig. Helgen blir dessutom proppad för på fredag ska både jag och Ida iväg på olika saker. Jobb-julfester, så Lovisa ska vara barnvakt och sova här. På lördag blir vi hemma och Ida lär nog vara lagom pigg *fniss*.... Sen på söndag ska jag till Ge-Kås och handla de absolut sista julklapparna + lite annat som behövs i hemmet och till bilen.
Så jag hoppas det inte blir mer snö nu...för jag måste verkligen dit!
Idag var vägarna fina, de stora... så snälla, låt det bli så.






Nu ska jag göra mig ordning för att sen dra vidare till jobbet.
Än en gång, vad jag är glad över mitt jobb och mina kollegor.
Förgylls av skratt och roliga upptåg varje arbetspass..Så som det ska kännas på ett arbete.
Att man verkligen trivs!


Kram på er och ha en fin onsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar