In my life

In my life

tisdag 4 december 2012

I pulkabacken

Åååhh vi har haft så mysigt i eftermiddag, jag och barnen. Vi hittade en perfekt backe precis intill oss som jag inte tidigare sett. Men frågade en mamma som kom gående om hon visste en bra backe och jodå, 3 min från oss. Tack för den :-)
Insåg att en till snowracer nog får införskaffas för alla tre ville åka på den enda vi har. T.o.m Ella susade ner för backen sittandes framför Theodor. Ville körde och hoppade över gupp och killarna var sams och hade jätte roligt!
Nybakade lussebullar hade vi med oss också som lite mellis i backen.
En timme senare tyckte inte Ella det var kul längre så då gick vi hemåt.



 Förberedelse inför störtlopp



 Ni tre är det bästa som jag gjort.. Älskar er mina stjärnor!


 Två nöjda efter ett åk i backen

 Bästa melliset - ljumma lussebullar

 Vår backe...som är svår att få på bild. Men solen ville vara med!

Napp eller lussebulle? Mmm svårt val. Nappen vann ;-)


Kram!

3 kommentarer:

  1. Härlig bild på Ella vid ratten... / Linda S.W

    SvaraRadera
  2. Hjälmen, var är hjälmen? :-)

    SvaraRadera
  3. ja hjärtat vart är de??? Har vi ens någon som passar Villes bowlingklot?

    SvaraRadera