In my life

In my life

tisdag 19 juni 2012

Sommarlov i Malmö

Igår lovade jag Theo att om det var fint väder idag, skulle jag ta med honom till Malmö och kolla inspelningen av Sommarlov som visas hela sommarlovet på svt.se och om ni vill kan ni kolla in
på denna.... http://www.svtplay.se/sommarlov , avsnitt den 19/6 så kan ni se Theodor och mig.. Ja, jag trodde inte vi skulle komma med men de hade nog ett jäkla bra objektiv (tyvärr) haha.
8 min in i programmet sitter vi bakom Joni och 10.30 så syns Theodor jättebra, vilket han var mäkta stolt över när han såg sig själv sen :-)

I eftermiddags jobbade fram till kl.21 så Theodor var hos en klasskompis på samma område som jag jobbar (smidigt), så sen var det bara hem - kvällsmacka och hopp i säng för en trött kille.
Pratade med Ida innan och hon berättar framsteg för Ella och att Ville ofta frågar vart jag är.  Åååhhh mina små tussar, vad jag saknar dem!! På tors kväll kommer jag till Öland, jag också...GOS varning på den.




Repetion i Malmö


Fixa rummet -inredaren Anna Braun var idag på besök + massa brandmän.

...som Theodor tyckte var sådär spännande. Han har nästan växt förbi den åldern
men ändå lite kul tyckte han nog ;-)

Båten och inspelningsplatsen från en annan vy än den man ser på TV.


Nu ska en trött mamma gå och lägga sig. I morgon kommer blir det jobb igen och Theodor ska få vara hos bästisen Ville och leka. Det har han längtat efter i flera dagar :-)


Kram o natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar