In my life

In my life

fredag 1 juni 2012

Min present

I måndags när jag fyllde år så fick jag en fotografering av Ida, som jag blev så glad för. Så i onsdags träffade vi denna fotografen och gick igenom hurdana bilder vi ville ha.
Efter att vi snackat så gick vi till Mikai i Lund. Underbart god mat har dem där och som vanligt blev det stekta nudlar fast med räkor istället för kyckling :-)
Skönt att bara kunna sitta en lugn måltid utan barn, kunna prata om annat än barnmat och bajsblöjor.
Ja, vi hade en väldigt mysig kväll. Även om vi hamnade i fel biosalong då vi skulle se Friends with kids och hamnade på Dark shadows haha. Ja, vi tyckte väl att reklamen började lite väl sent och varade väldigt länge. Inte så konstigt. Vår film skulle börjat 21 och denna började 21.30 haha.
När det visade sig att det var vampyrfilm så bestämde jag mig för att sova. Jag hatar vampyrfilmer sedan jag själv blev biten i halsen av en. Ja, inte en vampyr men man kan ju tro det. Hon kanske var det? *hua*
Ida tyckte dock filmen var bra, så det var ju bra haha. Själv sov jag gott med min hand i hennes och hade också en mysig stund :-)



Utanför bästa i Lund

Jag e svag för nudlar och wokat *mmmmm*

Tack älskling för en fin födelsedagspresent

:-)



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar