In my life

In my life

måndag 18 juni 2012

Smått och gott från Rice


Eftermiddagen bestod av pannkakor för att fira in första dagen på sommarlovet efter helgen och en cykeltur blev det också med Theodor på hans nya bike. Lite hög men han kan cykla på den så...

Regnet ock åskan kom från ingenstans och höll i sig 30 min och nu skiner solen igen. Jordgubbs-och smultronplantorna tackar så mycket ;-)

En match i schack blev det också och varje gång jag slog ut en av Theodors pjäser sa han "det gör inget för jag har ju en till" haha.. Jag vann till slut och nu ligger han nerbäddad och kollar på reprisen av Sommarlov. Hoppas vädret är bra i morgon så vi kan åka till Malmö och se det live.



Goa killar tar in maten utomhus idag. Så skönt ute.

Pratar om viktiga saker. Utveckling! Å inte vilken utveckling som helst.
Pokemon utveckling. Jag lyssnar men fattar nada...


På posten kom idag ett paket från Broarne, där jag hade beställt två muggar
från Rice i fina mönster + dessa...
Ja, vad kan det vara för något?

Jo, ett par smarta ätpinnar. Även dem från Rice.
Perfekta för våra prinsar, så även dem kan vara med att
käka wokat och kina med pinnar, precis som vi.
Och snygga + behändiga att ha med sig på sommarens picknickar!

"Åh, kan vi äta kina"? Frågade Theodor när jag visade honom dem.
Redan en som gillade dem. Två med mig :-)
Broarne.se alltså....Sååå mycket fint!


Nu väntas bullbak för min del i kväll!
Jag gillar att ha frysen laddad med bullar när man får besök/ska iväg/bara ta en fika...

Så nu blir det musik och knådning! :-)

Kram!

1 kommentar:

  1. Wow vilka smarta pinnar! De ska jag köpa! Tack för tipset:) kram

    SvaraRadera