In my life

In my life

onsdag 20 juni 2012

vILLeRvaLLa

Snart dags att lägga sig och borde vara i säng nu, då jag ska upp tidigt i morgon. Börjar jobba kl.07 och Theodor skulle egentligen till fritids 06.30 men Villes mamma kunde skjutsa killarna lite senare så han får gå bort till bästisen i morgon bitti istället - bägge två jublade då det bestämdes :-)

Pratade med Idas syster innan och nyss Ida... I morgon får jag träffa alla igen. Känns underbart. 1½ vecka känns som en evighet. Ella har lärt sig så mycket och blivit så "kavat" där på Öland. Hon brottas med Ville, som i sin tur går ner på hennes nivå (snällt) och de skrattar och busar. Hon kan numera härma ett lejon sedan de var på Ölands djurpark i förrgår och idag hörde moster o mormor att hon sa sitt egna namn.
Jo, hon sa ELLA! Det ska skrivas upp haha. Ja, jag älskar att fylla i minnen i böcker åt mina barn.
Önskar själv jag hade massa anteckningar från när man var liten. Jättekul att ha ju! :-)

Ska bli så mysigt att fira midsommar på Öland i år. Det var härligt förra midsommar också, då vi var i Dalby. Fint väder och bra sällskap men ja...Öland är ändå Öland.



För er som tycker om färgglada bra och sköna kläder så startar Villervalla sin rea på webben
i morgon kl.12.00. Jag har mina favoriter och några av dem finns här nedan.




Denna finns i både tröja, klänning och leggings.
Hade velat ha den till Ella.


Även denna hade varit fin och bra att ha som en
extrajacka nu på sommaren.

Ville hade varit fin i denna turkosa....till hans blå ögon.

Denna älskar jag! Har spanat på denna länge länge.... den finns dock
inte i rätt storlek.

Också en favorit som också gått åt som smör i storlekarna.
Det kan jag förstå ;-)

Deras canvas jackor gillar jag. Svart är snyggt och passar till allt.
Dock passar inte Ella så bra i svart. Hon gjorde inte det innan ialf.
Kanske bättre nu när hennes hår blivit ljusare.
Dessa jackor finns i andra fina färger också.

Kolla in på deras hemsida för att ta del av allt annat fint som finns.
Hemsidan hittar du HÄR





Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar