In my life

In my life

lördag 16 juni 2012

Sommarkänsla

Söndag morgon, tidig sådan... Var tvungen att starta datorn för att vakna till lite. Man är van vid gnäll, välling-fix och blöjbyte om morgnarna men nu är det tyst och upp ska jag för att jobba. Kl.07.
Igår var en härlig dag på jobbet...som alltid. Glada kollegor och fint väder. Blev en promenad i fina Skrylle där jag och Ida brukar ta powerwalks och löpturer. Skrylle är vackert...

Efter jobbet tog jag mig till vårt lilla centrum för att träffa min fd kollega RM och vi käkade lite mat och satt och snackade i två timmar. Jag gäspade i kapp klockan på hemvägen och ner i  ett varmt bad och läste massa bloggar i Iphonen innan sängen kallade. Givetvis var jag inte sovtrött när jag la mig kl.21 men efter lite prat med min fina fru så kunde jag somna gott...har dock sovit dåligt i natt. Tycker inte om att vara helt själv i huset. I kväll kommer Theodor igen så då är vi två i alla fall :-)


Vy över Skrylle promenadstråk

I vår trädgård finns både jordgubbar och smultron - sommarkänsla.

Nu har ett par hörlurar kommit upp i trädet :-)
Ska hitta ett par till sjyssta lurar och gärna en snygg anläggning också...


Idag är det inte ett moln på himlen och det passar perfekt till dagens jobbutflykt!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar