In my life

In my life

måndag 25 juni 2012

Borta bra men hemma bäst

Hemma igen efter en helg på Öland. Vi tänkte smart igår. Att köra hem på kvällen när barnen ska sova. Så på med pyjamas och borsta tänder innan barnen packades in i bilen och på med en film till killarna. Fyra timmars resa hem med pauser för det var kissigt och det skulle drickas och bälten knäpptes loss *gaah*.
Ida och jag tänkte lyssna på P3 sommarpratare när barnen hade somnat...vilket de  a  l  d  r  i  g   gjorde!
Nä, de var vakna hela resan och då hade t.o.m Theodor fått en åksjuketablett för att inte skulle må illa + bli trött. Tjajjsen var den som höll gänget glatt och hon var också den enda som slumrade till.
Resten av tiden satt och sa "tja" och kastade snutten i knät på Theodor som blev skitsur.

Väl hemma klockan 22 så var det bara in i säng med barnen. SJälv var jag överpigg och kunde inte somna. Skulle dock upp kl.05.30 med Theodor som skulle till fritids och jag till jobb, så det var bara upp o hoppa idag och se glad ut :-D
Nu borde jag vara trött men än en gång...överpigg. Kan det vara den goda kallrökta laxen som gör mig pigg? Haha... ;-)
Ska se om jag kan få frugan att somna i min famn till en film. Lite pilli  håret och tända ljus så naaanar hon gott. Tycker om när hon somnar i min famn. Min skatt. Min fru. Mitt allt *kärlek*.

Bilder från helgen kommer så håll uuuut!


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar