In my life

In my life

tisdag 12 juni 2012

Randiga rutan

I morgon kl.07.00 startar P.O.P sin rea på webbshoppen för er som är intresserade!
Själv är jag alltid intresserad av barnshopping haha :-P
Jag älskar polarns pyjamasar och alla mina kids har haft den klassiska overallen i randigt att sova i.
Den blåvita som Theodor hade för 5 år sedan är fortfarande lika fin och snart är det dags för Ella att få nana i den. Bra kvalité kallar jag det! Köpte en Lindex pyjamas till Ville i julklapp och slängde byxorna förra veckan för det var hål i dem. Har också alltid varit kär i polarna randiga strumpor. Vet inte varöfr men jag gillar rödvita strumpor :-) Ville hade blåvita...också fina hihi.
Ella börjar växa ur sina vanliga strumpor nu så efter sommaren får det nog flytta in några nya och då så klart polarns rödvita.
Annat fint jag också skulle vilja inflyttat till Ellas garderob är följande....


En pyjamas....



....En pyjamas till.... Tvådelad sådan. (Denna har hon o Ville nu i overall pyjamas)


De klassiska....

...och dessa svartvit randiga vantarna hade varit fina till hennes cerisa skaljacka till hösten.


Ja, när man nämner hösten i juni månads inlägg, då känns det banne mig som det inte blir någon sommar.
Men det blir det väl....Eller vad tror ni?!


Midsommar tror jag på ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar