In my life

In my life

fredag 8 juni 2012

Filminspelning

Så var det snart dax igen... Jag som tycker om Wallander och Beck blev ju jätteglad när jag fick veta att ytterligare 6 filmer ska spelas in av just Wallander. Dessutom ska Christer Henriksson fortsätta vara polis, vilket han sa att han inte skulle sist jag var statist, men det var kul! Det blir så knepigt när de byter skådisar, som innan när Lassgård var Wallander.

I veckan ringde i alla fall en tjej från Yellow bird och frågade om jag och Theodor kunde komma och vara statister i slutet på juni. Som TUR var, så hade jag ledigt just den dagen och Theodor har ju sommarlov då så... Ja tack, sa jag. Kul för Theodor också som tyckte det var väldigt skumt när han såg mig på TV då han var i Sthlm och jag låg i sängen bredvid. Han frågade om jag kom in genom en sladd haha..
Ja, nu ska han få se hur det går till då man spelar in film. Säkerligen en lång dag men en upplevelse för honom och en rolig dag för mig (oss) :-)



I filmen Arvet var jag statist som ambulansförare och fick köra ambulans. Jag kände mig som ett
barn på julafton. Heeeelt uppåt väggarna :-D
Huset på fodralet låg utanför Ystad och var en jättevilla! Ser ut som ett slott.


Å frugan nanar vidare så ingen film i kväll hihi...
Nu går jag också och lägger mig, så....

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar