In my life

In my life

lördag 2 juni 2012

SoMmArFeSt

Äntligen är alla friska igen och Theodor kunde åka till sin pappa igår som han skulle. Han vaknade igår på morgonen och sa "mamma, jag känner att jag kan åka till pappa idag"! Han var så glad.
Lovisa var här hemma så när jag kom hem kollade vi på film och jag sorterade lite barnkläder under tiden på golvet *min älsklings terapi*.
Jag fortsatte med kläderna och gick och la mig sist efter att ha lagt ut en hel del på Tradera.
Sovmorgon fick jag idag dessutom så det var väldigt skönt. Ida var uppe halv sex med kidsen.

I em/kväll skulle Ida till Malmö och träffa tre barndomsvänner så jag o barnen skjutsade dit henne innan vi skulle på kalas till vår granne Lea som idag fyller 2 år. Tre timmar bus sen var barnen redo att lägga sig.
Ville som sällan äter bra, tryckte tre korvar med bröd, så han var mätt och go när han somnade :-)


Ella har börjat tycka det är intressant att äta själv, så numera får hon försöka med det också.
Hon gör sitt bästa tills hon är mätt. Då vänder hon tallriken upp och ner. Ellsaaaan! *Baba*


I torsdag hade Ville sommarfest på dagis. Sommar och sommar kan man ju inte kalla det precis. Fleece och skaljacka över det och filtar om sig. Jag och Lovisa var alldeles för barklädda så vi satt och skakade och blev därför inte så pass långvariga på eftermiddagen. Vi gjorde i alla fall det viktigaste - kollade och lyssnade på Ville och alla andra barn på förskolan när de sjöng. De började med
"O´boy, vilket vackert väder" :-)

Ville med sin favorit - moster Lovisa.


Nu ska jag surfa runt lite och kolla in frisyrer. Jag bara måste klippa mig! Jag ska inte klippa av det men måste fixa till det lite. Nu ser jag ut som en sån där frisyr-hjälm man sätter på en lego gubbe haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar