In my life

In my life

fredag 8 juni 2012

Övernattning...first time.

Min första arbetsvecka är avslutad och den har gått bra. Som sagt, jag älskar mitt nya jobb och mina kollegor! Efter tre dagar har vi redan roligt ihop, skämtar och skrattar. Toppen :-)

Theodor blev hämtad idag efter skolan av sin bästis mamma. Det var dags för killarna att sova över hos varandra för första gången :-)  Spännande så klart och för att göra det snäppet mysigare var jag och köpte lite godis so jag skulle slå in i ett paket till dem var men hade inget papper, så det fick hamna i en godispåse istället :-)
Förväntade mig två tokiga killar här i eftermiddags men de höll sig hemma hos Ville heeela dagen haha. Det kanske kändes att de bara skulle vara där eftersom det var där de skulle sova, jag vet inte :-)
Hoppas han sköter sig i alla fall....så många timmar hihi.

Jag sprang bort och skulle ge en god natt kram till min storprins innan kvällsmyset skulle sätta igång med godis och film och ja, en kram fick jag men sen var han puts väck igen haha. Själv blev jag nog kvar en timme i alla fall. Villes mamma och jag hamnade i snack om allt från frisyrer och dagisbarn till gamla tanter. Älskar när man hittar människor man kan snacka med :-)

Hemma var det lite film för Ville också men den var inte intressant när godiset var slut haha. Det blev en massa bus och lek istället innan läggdags. Alla mina små hjärtan här hemma var så naaaaninga, så jag får se om Ida kommer ner igen efter att hon lagt Ville. Hon nanar nog hon också hihi.


De små kompistrollen i likadana tröjor från MeAndI

Ella har börjat "laga mat" i sitt käk och går och vevar runt med skeden i en skål och stoppar sen
i munnen. Ibland matar hon mig och Ida också. Här "äter" hon låtsas kaka :-)


Film på schemat! Ja, om frugan inte har deckat...

Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar