In my life

In my life

onsdag 30 maj 2012

Min present

Ännu en dag med regn och kyla. Inte konstigt alla blir förkylda och sjuka... först nakna i vattenkrig och dagen efter fleece och jacka. Svenska sommaren är då bara för hääääärlig! ;-)
I förrgår fyllde jag år så nu är jag 30+ ....fortfarande. Barnen och fru kom in och sjöng på morgonen med paket och frukost på sängen. En väldigt söt frukost. Theodor hade gjort mackan och valt pålägget - två strängar marmelad *mmmm haha* och till det fick jag fruktyoghurt, en gräddboll och en chokladbit och en tidning att läsa. Snacka om att sockret flög upp i toppen. Men ja, man fyller ju bara år en gång om året, som tur är ;-)

I present fick jag en fotografering tillsammans med Ida, så vi ska idag träffa fotografen och prata ihop oss lite. Jag blev jätteglad! Vi har länge pratat om att ta fina foton på oss. Ett par skinnsandaler fick jag också och en bra picknick filt med bra baksida som vi kan ha på alla våra utflykter i sommar :-)
Kvällen tog vi in grannarna Lisa, Kalle och Lea och tillsammans grillade vi. Sista varma dagen innan kylan kom, så det var en perfekt födelsedag!





Så i eftermiddag kommer barnens moster Lovisa (favoriten) och ska ha barnen. SJälv åker jag o Ida in till Lund och träffar fotografen, sen ska vi gå på stan o kolla. Det händer aldrig så det ska bli skönt. Thaimat på Mikai och bio kl.21 får avsluta vår eftermiddag/kväll.
Hoppas bara inte Ida blir sämre. Hon har halsont och kände sig inte alls bra varke igår eller idag.
Lite Ipren så får vi hålla tummarna att hon håller hela dagen.


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar