In my life

In my life

onsdag 28 november 2012

VAM - vård av mamma

Igår vabbade jag och idag vammade jag. Ja, jag e sjuk och har troligtvis influensa. Ont i hela kroppen och lite lätt yr. Ser dock inte fram emot morgondagen då Ida jobbar sen och sedan ska till Hässleholm på After Work och sova borta...OM jag nu e bättre. Men jag hoppas det för hon har sett fram emot detta och dem har äntligen fått till det..så med mitt samvete så hoppas jag innerligt att jag mår bättre i morgon.

Nu ska vi se på film och mysa innan läggdags. Barnen somnade gott i kväll och Ida gjorde god mat innan dess. Jag var dock inte så hungrig men för syns skull så...
Legat hela dagen så i morgon är jag också ledig, vilket gör att jag kan vila ännu mer innan jag jobbar helgen.




En stolt liten tjej. Finaste lilla Ella






Kram på er fina bloggvänner!


1 kommentar: