In my life

In my life

måndag 26 november 2012

Schlagerdrottningen till Skåne

I helgen hade de julinvigning på Gustav Adolfs torg i Malmö med alla mysiga ljusbeslysningar + att igår kväll var det schlagerklubb på torget med massa schlagerlåtar OCH min favorit, Pernilla W.
Fantastiska lilla människa...Ja, hon e ju inte stor och typ...evigt ung!
Ja, jag tycker hon e snygg och innan jag stack hem gick jag bakom scenen och då kom hon och skrev åt två pers. Det bästa var att hon kände igen mig från Amelia och bloggen...Kul!
Lika trevlig som jag alltid trott. Förstår inte varför många har sånt agg mot henne?
Nä, jag hade en jättetrevlig och mysig kväll. Dock i min ensamhet men vad gör mab inte när ingen kan hänga på ;-) 



 Ella i skogen

 "Hoppe hoppe hare, satt och mumsar bär"...

 Mellis-fika med köttbullar och lussebullar

 Hon sjöng favoriterna :-)

Dessutom ville hon ta foto till sin blogg, så...
http://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/malmo-3.html


Nu ska jag bädda ner min febriga lilla tjej och gå en promenad i det gråa vädret.
Dock regnar det inte idag som tur är.
Och om några timmar när mörkret faller på..så tänder vi alla våra mysiga ljus i vårt hus. Äntligen!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar