In my life

In my life

måndag 19 november 2012

Paket på lina

När jag var liten ville jag alltid ha en sådan där kalender med 24 små paket som en del av mina vänner hade, men jag fick aldrig någon. Tanken har alltid funnits där att när jag blir stor ska mina barn få en sådan.

Nu är äldsta 7 år och fortfarande har ingen klapp-kalender kommit till skott...förrän i år. Bara tre barn senare haha...
Jag tänkte att 24X3 paket (72st) är ju liiiite väl att ta i kan jag tycka + de på julafton, så jag kom på att göra en riktig ADVENTSkalender. Japp, varje advent ska barnen få varsitt paket som jag nu hängt i ett snöre i taket. Väldigt lockande för dem i eftermiddags kan jag säga, men det kändes som ett lyckat projekt och det heter ju inte adventskalender för ingenting..eller hur! ;-)




Mmm, dessa 12 paket som hänger här får nog
bli en ny jultradition här hemma :-)



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar