In my life

In my life

fredag 16 november 2012

haPPy fridaY

Välkommen härliga fredag! Dock mindre härligt att jag har ryggskott. Ja, det måste vara ryggskott för jag googlade på det och det var på samma ställe och smärta så ja, mitt livs först ryggskott. Tack för den :-/
Har haft dagpass idag och det var väldigt lugnt idag på jobbet då allt som skulle göras blev fixat, så jag sen kunde vila min rygg. Stretchade och stretchade men tycker bara det blev värre?
Man ska tydligen inte sitta ner men....lätt!? :-S







Små badtroll



Efter jobbet mötte jag upp Theodor på skolan och vi tog följe till Idas jobb där jag hämtade bilen.
Hon skulle in till Lund för att träffa bl.a sin syster och gå på möte så hon tog med Theodor in till stationen eftersom han ska till pappa den här helgen.
Så i kväll myser jag och de små liven.
Ville bestämde pannkakor och Ella hjälpte mig att göra dem medan kungen själ deckade i soffan haha.
Inte lätt att vara liten och inte veta om man behöver en stunds sömn mitt på dagen eller inte...

Nu blir det lite popcorn och film innan de ska nattas.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar