In my life

In my life

måndag 19 november 2012

Gott i Lund

Häromdagen hade vi barnfri morgon. Närmare bestämt i lördags, så innan mitt jobb klockan 12.30, så åt jag och frugan frukost/brunch i Lund på ett stenugnsbageri. Jag har aldrig sett så mycket fol in till ett fik/bageri. Det var kö utanför och sååå himla mysigt!
Vår vän Emelie jobbar där och vi har inte setts på ett halvår, så det var på tiden att vi fick se henne och dessutom bli serverade av lilla vännen :-)









Det var underbart gott och vi kunde ju inte motstå varsin bulle till efterrätt...men jag orkade faktiskt bara halva min *ser nöjd ut*.
Det var så himla gött att bara få sitta där. Bara vi och prata om allt möjligt och bara ta det lugnt. Äta i vårt tempo och bara sitta och se på varandra...sådär nykära *fnissar*.

Efter det goda, tog vi en liten tur på stan och kollade in julklappar, innan det var dags för mig att åka till jobbet. Ida spenderade resten av helgen med barnen eftersom jag jobbade till 22 om kvällarna.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar