In my life

In my life

måndag 26 november 2012

Lussebullsbak och

I helgen som var, hade jag och Ida vår första helg tillsammans på 7 veckor! Så den tog vi till vara på och gjorde mysiga saker med barnen, som att leka i skogen, baka lussebullar och åka till äventyrsbadet. Men till badet åkte jag och killarna själva för vi upptäckte efter två dagars gnäll, en febrig Ella.. så hon fick vara hemma med Ida. Killarna hade jättekul på badet och även jag :-)
Vi skrattade och de var SÅ underbart goa under hela tiden. Theodor hoppade från 3:ans trampolin ett par ggr innan vi gick och han är modigare än mig. Jag måste stå där uppe lite innan jag hoppar... Han bara går fram och plumsar i haha. Jag är 33...han är 7 ;-)



Plötsligt händer det! ...Att man får med alla tre på ett och samma kort.


Iiiiiigoooo

Glad liten prins bakar lussekatter

Två små bagare och en tittar på. Ja, Ella var som sagt inte piggeling så hon
nöjde sig med att hålla killarna sällskap.


Så nu är lussebullarna, omgång nr.2 i frysen, ljusstakarna är uppe i fönsterna och nästan alla julklappar
är inhandlade...så skönt att man sen bara kan njuta i december :-)


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar