In my life

In my life

måndag 26 november 2012

En dag i klass 1

Sådär ja, tack vännerna för tipset om att köpa till mer utrymme för bilderna. Sagt och gjort, så nu kan jag blogga med bilder igen :-)

Idag är jag hemma med Ella, då hon var febrig igår och missade vår dag på badhuset. Men hon var nöjd ändå, för hon fick vara hemma och mysa med mamma Ida medan jag och killarna tog oss till äventyrsbadet och åkte vattenrutchkanorna om och om och om igen.

I fredags var jag med Theodor i skolan. Har länge funderat på det men det har inte blivit av, men så i fredags var jag ledig så då fick det bli en heldag med hans klass. Det var jättekul att vara med och se hur de jobbar och vad de gör. Man får ju inte veta så mycket genom Theodor vad som hittas på ;-)
Många föräldrar som har samma problem haha.



 Min skolkille och vilken tur i oturen att hans klasskamrat till granne var sjuk denna dagen,
så att mamma kunde sitta bredvid honom. Allt har en mening ;-)

Så kul att se att han trivs i klassen och de skrattar och har roligt tillsammans.

Häromdagen var de på besök på Brandstationen i Lund och sedan skulle
de rita om det. Minns sånt så väl själv då man var liten.
Gillade tut-tut bilar redan då haha



Nästa gång blir det Villes tur att få besök av mig på förskolan.
Det tar jag en dag efter jul tror jag minsann :-)


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar