In my life

In my life

fredag 30 november 2012

News

Såg att en av favoritsajterna kidsbrandstore.se hade fått in lite nyheter av ett av mina favoritmärken, Ralph Lauren. Stilrent och det får mig att längta till sommaren. Mmm me like.
En annan designer som har väldigt snygga barnkläder till pojkar är Hackett London. Påminner om RLs tröjor. Jag har aldrig känt på kvalitén på kläderna men jag tror att det är bra kvallis i dem och för de priserna som kläderna har, så borde det var bra kvalité :-)






Dessa skulle jag vilja ha till mina prinsar

 Och en favorit i repris till min lilla prinsessa.
Tycker hon är så fin i dessa klänningar.





Den nedersta hoodien ser ju grymt skön ut.
Nästan så att en annan hade velat ha den :-)
Sjukt snygg. Tycker jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar