In my life

In my life

onsdag 31 oktober 2012

Nytt från Lager157

Idag har det varit en ganska grå dag utåt sett men full med kärlek. Lite jävelskap från barnen men de har ändå vart gulliga mot varandra. Ella har gjort mig så jag fått städa kol 7-8 ggr från brasan men ja..det är väl det enda. Barnen badade länge i eftermiddags efter att ha varit ute ett bra tag. Theodor var hos kusinerna och då passade jag och de små att köra till Lager157 (igen) och kollade in lite julklappar att önska till barnen och Ville fick ett par röda mysbyxor. Han fick själv välja färg ..så röda blev det.
Han är så tacksam, Ville. När han får något säger han alltid "tack mamma". Har alltid varit noga med det...tack och förlåt.. det är två viktiga ord att säga. Ella säger tack men ännu inte förlåt än..men det kommer.



"Tack mammaaa"!!
Villes outfit kommer från Next och frågar man vad som står på hans
tröja, så svarar han "Jag älskar mina mammor". Sötfis.

Denna tröjan fick Ville, då han inte ville släppa den för trycket var ju så myyysigt, som han sa :-)
Han älskar tryck på tröjor. Det gör inte jag i många fall men denna var ju fin i mitt tycke.

 Tyckte denna tunikan var så söt till Ella med små moln på.
Den kommer även den från Bondelid.
Den önskar sig Ella i julklapp ;-)

Cool mössa, tyckte Theodor som ville ha den blåa. 

 En annan liten söt klänning från Lager157:s egna märke.

Även detta mys set önskar sig Ella i julklapp. Hon har en sån
jacka nu i endast rosa med vit text men denna var ju snäppet finare.
Hade vart fin sen till våren med tillhörande byxa.
Å ni ser ju...att det kommer från SVEA.


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar