In my life

In my life

onsdag 31 oktober 2012

Höstlov i Småland

Höstlovet är här och vi njuter av att vara i min hemstad Växjö. Jag och barnen körde hit i måndags. Vi har träffat vänner och barnen har fått leka med sina kusiner. Idag ska Theodor får leka med kusinerna igen. Själv. Jag och småtrollen ska till strandbjörket och leka lite tänkte jag.
Ganska kallt här idag men tur vi tog med kläder efter väder! Barnen har fått vara uppe tills de själva bett om att få gå och lägga sig. Ville har klarat sig till 20 efter all lek, Ella strax därefter och Theodor till 21.30 som mest. Han har svårt att erkänna att han e trött men igår satt han och somnade i soffan kl.21 :-)

Vi bor hos några vänner där jag vart barnvakt i 11 år och passat deras tre barn genom åren,så de är som min familj. Älskar dem lika mycket också! De skulle iväg några dagar så då passar vi huset. Bra deal :-)
Men jag önskade de skulle vart hemma, då jag saknar dem då vi bor i Skåne numera.
Lilla Victor som nyss var bebis är nu 12 år och tar hand om mina tre barn och busar. Så kul att se.
Man tycker inte att man åldrats men med tanke på att jag var 14 år när jag började passa Johanna, som snart ska flytta hemifrån...ja, då har man nog blivit lite ...äldre i alla fall haha ;-P




När vi kom hit låg här tre kuvert till barnen. Varsitt prsentkort på
Stadium. Så glada de blev! Ja, i alla fall killarna. Tjajjsen hajjar
inte riktigt vad Stadium är men jag tror nog det kommer komma
till användning, då jag har Stadium som favort sportbutik!
Sjyssta skor och träningskläder till alla barnen!


På kvällen skulle de såklart bada i jacuzzin. Jag smög ner sen när de hade
somnat i min ensamhet. Så trött jag var..jag liksom gled ner då jag somnade till.
Dax att lägga sig då tror jag minsann.


Fina bröderna har fikapaus...hela munnen full av bulle!



Min viktiga lilla donna!
Älskar denna bilden och hon var ju cool i dem dessutom.
Finns på Lindex på barn, för er som undrar :-)
Leopard tröjan kommer från Next.

Nämen igen!? Jodå, det blev bubbel igår kväll också för
killarna. Ella fick snällt titta på och det gjorde hon också.


Idag blir det som sagt kusinvitamin lek för Theodor och lek ute i stora
lekparken för mig och de små!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar