In my life

In my life

fredag 5 oktober 2012

Göteborg väntar oss

HAPPY FRIDAAAAY!!

Idag är vi alla laddade för i em åker vi till Göteborg. Ja, igen haha. Förra helgen var vi ju barnfria och njöt till fullo av att bara vara VI. En helg som verkligen behövdes och den var tipp topp från att vi åkte tills vi åkte hem. Verkligen. Denna helgen är det mindre barnfritt om man säger så haha...
Sex barn, alla lika energiska, tre stycken av dem är 3 år (ja, Ville fyller ju om 2 veckor) och de där tre små trollen...Oj oj, lika busiga och lika envisa och samma påhitt!
Ville, Olle och Siri...Lägg de namnen på minnet haha.

Idag har vi mys hemma, jag och småtrollen. Ella fick ledigt från förskolan idag och just nu leker de jättebra och har faktiskt gjort sen i morse. Kul att se.
Jag packar, fixar och förbereder lite lunch samtidigt som jag bloggar lite i farten mellan varven.
Ja, jag brukar göra allt på en och samma gång. Stressad? Närå ;-)


Igår var det ju kanelbullens dag och det tog vi vara på, jag och Ville. Vi byggde en koja i han och Theodors säng, tog in bullar, dricka och tända ljus. Ville tyckte det var jättemyyysigt, som han själv sa :-)



 Ella körde lite morgongymnastik med balansgång på rullande skivstång :-)
Luggen börjar bli för lång men den ska bli längre...lång. Hon vill inte ha spännet man
sätter i luggen så det får bli en tofs sen. Idag igen :-)


Nu ska jag packa vidare. Frugan har packat SÅHÄR mycket och jag såhär lite...
Sen ska det med resesäng, vagn och annat smått och gott.
Tur vi numera har en VolvoV70 - vår bästa Tuzzie.


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar