In my life

In my life

fredag 12 oktober 2012

Wallander inspelning

Fredag och det innbär lite extra mys och roligheter denna fredagen.
De små fick vara hemma från förskolan idag eftersom jag är ledig. Theodor har ju skolplikt så han får åtminstone skippa fritids idag....om han vill ;-)  Ja, han brukar vilja vara där efter skolan. Det är ju då de leker allesammans och han trivs jättebra, vilket är superskönt!

Yellow Bird ringde upp mig häromdagen och frågade om jag kunde agera polis igår men jag jobbade så det gick inte tyvärr. Idag dock, fick jag, Ville och Ella + min kollega Kim åka och vara statister på Sturup.
Det gäller en Wallander-film så det var extra kul eftersom jag tycker väldigt bra om de filmerna.
Ville och Ella var jätteduktiga då vi gick fram och tillbaka där minst 15 ggr då de skulle filma från olika vinklar och omtagningar. Ella satt nöjd i vagnen och Ville stod snällt på ståbrädan.
Gick bättre än förväntat, så det ska bli kul att se sen om de klippt bort oss eller om vi kommer med.



 Innan tagningarna på Sturup





Igår kom en nöjd Theodor hem från skolan och visade upp sitt provfoto som hade kommit då de tog foto i skolan. Endast Theodor tog enskilda foton. Ville och Ella fotograferades nu i veckan och de får endast ett gruppfoto, vilket jag tycker är synd. Troligtvis ska det ju försvinna även för Theodors del också men detta året hann vi få ett foto på honom. Det blev dessutom sååå fint på honom.



Idag ska vi nyttja vädret och vara ute efter lunch så mycket som möjligt. Klarblå himmel, sol och fina färger går inte att undvika känner jag, så...ut och lek!
I kväll sen ska jag köra till Agge i Helsingborg. Sitta och snacka, käka och bara ha trevligt. Jag försöker att minnas vilket år vi lärde känna varandra men hmm...tiden går så fort! Jag minns inte men jag t r o r att det var 2003. Snart 10-årig vänskap. Min Nike Souli ;-)

Ha en fin dag och kväll mina bloggvänner!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar