In my life

In my life

måndag 15 oktober 2012

3 år i bilder

I morse skrev jag ju ett inlägg om dagen + att jag utlovade lite bilder..
Min stressiga morgon gjorde att jag inte hann med så många foton på lillprinsi men ett par stycken blev
det i alla fall.



 Villes frukostbricka med 3 ljus i mackan.




 Paketöppning i sängen innan dagis, skola och jobb.


Vår lilla prick!
På akuten var det inget farligt med tjajjsen. Affektanfall var det troligtvis och det är vanligast
i trotsåldern mellan ett och två år. Det är ärftligt och ofarligt.
Jag var tydligen "likadan" då jag var liten då jag blev arg. Sa att jag svimmade och föll som en fura.
Jo tack, nu har man fört genen vidare till stackars tjajjsen. Hoppas dock hon inte gör så fler gånger... eller
i alla fall ofta. Tycker det ser så otäckt ut och blir lika rädd varje gång :-(

Så det var en födelsedag i lyckans och oturens tecken...men vi mår bra ändå!


Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar